הצוות שלנו, ב'ירושלים של שמחה', מתמחה כבר למעלה מעשור בהפקת אירועי בר-מצווה בלתי נשכחים בירושלים. נשמח לעמוד לרשותכם ולתכנן עבורכם אירוע עשיר, משמעותי וחווייתי. אנו מציעים, בין היתר, מגוון סיורים, טקס בר מצווה מרגש בכותל או בבתי הכנסת ברובע היהודי ועוד – הכל בהתאמה אישית לצורך שלכם. הצטרפו למאות המשפחות שבחרו בנו להפיק עבורן אירוע בלתי נשכח ומשמעותי.

בר מצווה בכותל המערבי בירושלים

יום הבר-מצווה הינו אחד הרגעים החשובים והמרגשים בחיי בנכם. מילד שאינו נושא באחריות הופך בנכם לנער המהווה חלק בלתי נפרד משרשרת הדורות של העם היהודי. אין מתאים יותר מהכותל המערבי לחגוג את האירוע המיוחד. הצוות שלנו יסייע לכם בארגון העלייה לתורה בכותל המערבי ויהפוך את המעמד המרגש לבלתי נשכח עבור בני המשפחה והאורחים ומעל לכל- עבור בנכם.

בר מצווה בעזרת ישראל – מרכז דוידסון, ירושלים

משפחות רבות בוחרות לחגוג את האירוע במשותף וללא הפרדה ב'עזרת ישראל' הצמודה לכותל המערבי. אם גם אתם נמנים על אלה המעדיפים לחגוג בצוותא ועם זאת לא לוותר על המסורת היהודית תוכלו למצוא במתחם זה את המענה הראוי.

brunocharbit0001 (70)

בר מצווה בעיר העתיקה

בכותל המערבי כבר חגגתם בר-מצווה לאחד מילדיכם? אם תהיו מעוניינים לגוון ולחגוג לילדכם בדרך מעט שונה וליהנות מאופייה המיוחד של ירושלים – הרובע היהודי הוא בדיוק בשבילכם. צוות 'ירושלים של שמחה' ערוך לסייע לכם לארגן את מעמד הנחת התפילין בבתי הכנסת העתיקים ברובע היהודי. כדי שתוכלו להתרכז באירוע – תנו לנו לארגן אותו עבורכם מ-א' ועד ת'!

brunocharbit0001 (117)